UVOD
Z uporabo aplikacije »»DH-Hitri kredit« stranka oziroma uporabnik spletnih storitev brez omejitev in zadržkov, sprejema vsakokrat veljavne splošne pogoje in pravila.
Stranka, ki predloži tuje oziroma napačne podatke ali kakor koli zlorabi osebne podatke oziroma ravna v nasprotju s prisilnimi predpisi, bo nosila kazensko oziroma civilno odgovornost.
Delavska hranilnica d.d. Ljubljana se izrecno zavezuje, da bo prejete osebne podatke obravnavala kot poslovno skrivnost in obdelovala zakonito in skladno z vsakokrat veljavnim zakonom, ki določa pravice, obveznosti, načela in ukrepe, s katerimi se preprečujejo neustavni, nezakoniti in neupravičeni posegi v zasebnost in dostojanstvo posameznika oziroma posameznice pri obdelavi osebnih podatkov.
Za veljavno izpolnitev spletnega obrazca priporočamo uporabo (t)istih podatkov iz osebnega dokumenta, ki ga boste uporabili za identifikacijo vaše istovetnosti v poslovalnici. Predloženi osebni dokument mora imeti veljavnost še najmanj treh mesecev po datumu, ko ste vlogo za odobritev kredita oddali, sicer si hranilnica pridržuje pravico, da od posla odstopi in zahteva povrnitev morebitne škode oziroma nastalih stroškov. Vloga, oddana preko spletne aplikacije, pomeni ponudbo za sklenitev pogodbe in ne pomeni sklenitve pogodbe na daljavo. Uporabnik z uporabo aplikacije potrjuje, da se strinja in razuma, de bo pogodba sklenjena šele, če in ko bo tudi hranilnica, na podlagi odobrene vloge in prejete dokumentacije, podpisala kreditno pogodbo.
INFORMATIVNI IZRAČUN je nezavezujoč dokument, ki je zgolj informativne narave.
SPLOŠNE INFORMACIJE IN OPOZORILA
Varnost na spletu
Podatki, ki se obdelujejo pri uporabi storitve »DH-Hitri kredit« potekajo po šifrirani povezavi, pri čemer gre za varno aplikacijo. Ker pa pri elektronskih napravah (tj. računalnik, tablica, telefon ipd.) obstaja tveganje vdora oziroma zlorabe podatkov, priporočamo, da si za povečanje vaše varnosti ogledate spletno stran https://www.varninainternetu.si in upoštevate nasvete za zaščito vaše elektronske naprave.
Pravice v zvezi s SISBON
Skladno z določili zakona ki določa pravice, obveznosti, načela in ukrepe, s katerimi se preprečujejo neustavni, nezakoniti in neupravičeni posegi v zasebnost in dostojanstvo posameznika oziroma posameznice pri obdelavi osebnih podatkov ima kreditojemalec pravico do izpisa svojih podatkov in s tem do vpogleda v vse svoje osebne podatke v SISBON-u.
Uporabnik je upravičen pridobiti informacijo o tem kdo je podatke posredoval oziroma kdo, kdaj in s kakšnim namenom je v podatke vpogledoval. Uporabnik lahko od hranilnice osebno zahteva izpis skladno z določili Zakona o bančništvu (ZBan-2), na podlagi predhodno izpolnjene Zahteve posameznika za izpis osebnih podatkov iz SISBON-a. Izpis mora biti uporabniku poslan po pošti najkasneje v 15-ih dneh od prejema zahteve. Z izpolnjenim obrazcem Zahteva posameznika za popravek osebnih podatkov v SISBON lahko uporabnik zahteva popravek, spremembo ali izbris podatkov pri banki, hranilnici ali pravni osebi, ki upravlja z osebnimi podatki uporabnika. Podatke je potrebno izbrisati, dopolniti ali popraviti v roku 7-ih delovnih dni od prejema zahtevka, uporabnika pa o spremembi obvestiti v roku 15 delovnih dni. Več o tem na: http://sisbon.si/sl/informacije-o-sistemu-sisbon/namen-sisbon.
Shema izvensodnega reševanja sporov
Kreditojemalec, ki se ne strinja z ravnanjem hranilnice ali njenih zaposlenih pri opravljanju storitev v skladu s temi splošnimi pogoji ali s katerimkoli drugim dokumentom, ki se navezuje na opravljanje teh storitev, ki ga je izdala hranilnica oz. meni da hranilnica oz. njeni zaposleni ne opravijo določenega ravnanja, pa bi ga po mnenju uporabnika morali, lahko vloži pisno (preko elektronske pošte pritožbe@delavska-hranilnica.si, po faks-u na št.: 01 3000 220, po pošti na naslov Delavska hranilnica d.d. Ljubljana, Miklošičeva cesta 5, 1000 Ljubljana ali preko elektronske banke Delavske hranilnice d.d. Ljubljana) ali ustno (osebno v poslovalnici ali preko telefona) reklamacijo ali pritožbo.
V kolikor se kreditojemalec ne strinja z odločitvijo hranilnice o pritožbi v internem pritožbenem postopku ali če v tridesetih (30) dneh ni prejel odgovora hranilnice, lahko kreditojemalec vloži pobudo za začetek postopka izvensodnega reševanja sporov pri pristojnem organu ZBS, in sicer na spletni strani ZBS www.zbs-giz.si, po navadni pošti na naslov Združenje bank Slovenije – GIZ, Ljubljana, Šubičeva ulica 2, SI - 1000 Ljubljana, Slovenija, s pripisom: pobuda za IRPS, ali po elektronski pošti na naslov izvajalec.irps@zbs-giz.si.
Postopek reševanja izvensodnih sporov je določen s Pravilnikom o izvensodnem reševanju sporov in kreditojemalcu na voljo v vseh poslovalnicah hranilnice in na spletni strani www.delavska-hranilnica.si.
Kreditojemalec:
Delavska hranilnica d.d. Ljubljana kreditojemalca opozarja, da v kolikor kreditojemalec ne predloži vseh zahtevanih informacij in dokazil, ne bo mogla izvesti ocene kreditne sposobnosti in posledično odobriti kredita.